עדי אספינו-ברגמן, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית Dip.Ac  אחוזה 198 רעננה   072-2499861   052-6146854 

 




דף הבית >> מאמרים >> ירידה במשקל ודיקור סיני >> מרגישה נפוחה? 6 טיפים שיסייעו לך להתגבר על הנפיחות
 

נפיחות גיל המעברנשים רבות בגיל המעבר סובלות מנפיחות בבטן לאחר ארוחה. תחושת הנפיחות בבטן גורמת לאי נוחות.
ישנן כמה גורמים העומדים מאחורי הנפיחות הבטנית בגיל המעבר, כגון: חולשה של מערכת העיכול, שינוי במאזן ההורמונים , אגירת נוזלים, גזים בבטן.


בעזרת דיקור מקצועי ומדויק ניתן לטפל בכל הגורמים לתחושת הנפיחות בבטן בגיל המעבר ולסייע לך להימנע מאי נוחות וממבוכה מיותרת.
הטיפול המשולב הכולל דיקור והתאמה תזונתית מחזיר למערכת העיכול את התפקוד התקין ומונע תופעות הנובעות מתפקוד לקוי, כגון: נפיחות, גזים בבטן, עייפות אחרי האוכל, נטייה לעצירות או לשלשולים.

בנוסף לכך, טיפולי הדיקור מסייעים לגופך להסתגל למאזן ההורמונים החדש בגיל המעבר ויוצרים איזונים חדשים שבין השאר תורמים לצמצום בדחף האכילה ובשילוב עם דיאטה מותאמת משיגים עיכול תקין, ירידה במשקל ומחזירים לך את הביטחון העצמי בתקופת גיל המעבר.

להלן, מספר המלצות שסייעו לך להתגבר על תחושת הנפיחות:

1. נסי לזהות מה גורם לנפיחות- תוכלי לנהל יומן אכילה ולעקוב אחר התחושות המופיעות לאחר האכילה. כך תוכלי לזהות מה הגורם לנפיחות. לרוב , הנפיחות נובעת ממוצרי חלב, פחמימות (לחם, מאפים, אורז, פסטה), אוכל קר (סלט ירקות, גלידה, אייסקפה) .

2. הימנעי מאכילת פרי בצמוד לארוחה-  אכילת פירות לאחר ארוחה מלאה עלולה לגרום לקשיי עיכול ולתחושת נפיחות.

3. אכלי 3-5 ארוחות קטנות במשך היום- כאשר אוכלים ארוחות גדולות רמות האינסולין עולות ותחושת הנפיחות גוברת. אם תפזרי את הארוחות לאורך היום תשמרי על רמות אינסולין יציבות ותמנעי מנפיחות בטנית.

4. הקפידי על שתיית מים לפני ואחרי האוכל- שתיית מים בזמן הארוחה מפריעה לפעולת העיכול. לכן מומלץ לשתות חצי שעה לפני או אחרי האוכל.

5. אכלי את הארוחה האחרונה לפחות שלוש שעות לפני השינה- כאשר הולכים לישון בסמוך לארוחה  חומצות הקיבה עלולות לעלות ולגרום לריפלוקס חומצי.

6. הקפידי לשתות תה ירוק או תה קמומיל לאחר האוכל- אלו עשויים להרגיע  קשיי עיכול ולתרום לעיכול תקין נטול הפרעות.

על מנת להימנע מאי נוחות ונפיחות מיותרת בגיל המעבר
 התקשרי לתיאום פגישת אבחון חינם

התקשר/י 072-2499861

תוכלי להשאיר הודעה באתר ואחזור אליך בהקדם

 

ירידה במשקל
7 דרכים לרדת במשקל בגיל המעבר- מרבית הנשים בגיל המעבר המגיעות אלי לקליניקה מתלוננות על עלייה במשקל שאינה קשורה לשינויים בתפריט היומי או בהרגלי האכילה. תנודות ההורמונים בגיל המעבר גורמות להאטה בקצב חילוף החומרים וביעילות הגוף לאחסן אנרגיה בצורת שומן. לכן, בגיל המעבר חשוב להקפיד על דרך אכילה חדשה המתאימה למאזן ההורמונים החדש ולהימנע מדיאטות העלולות להחליש את גופך עוד יותר.

בטן נפוחה
 מרגישה נפוחה? 6 טיפים שיסייעו לך להתגבר על הנפיחות- נשים רבות בגיל המעבר סובלות מנפיחות בבטן לאחר ארוחה. תחושת הנפיחות בבטן גורמת לאי נוחות . ישנן כמה גורמים העומדים מאחורי הנפיחות הבטנית בגיל המעבר, כגון: חולשה של מערכת העיכול, שינוי במאזן ההורמונים , אגירת נוזלים. בעזרת דיקור מקצועי ומדויק ניתן לטפל בכל הגורמים לתחושת הנפיחות בבטן בגיל המעבר ולסייע לך    
להימנע מאי נוחות וממבוכה מיותרת.


 תת פעילות בלוטת התריס וגיל המעבר- השינויים ההורמונאליים הסובבים את גיל המעבר משפיעים על בלוטות אנדוקריניות נוספות ולא רק על השחלות, כפי שנהוג לחשוב. אחת מאותן הבלוטות היא בלוטת התריס, התירויאיד. בעיות בתפקוד בלוטת התריס שכיחות מאוד בתקופה לפני גיל המעבר (טרום מנופאוזה) ובגיל המעבר עצמו. כך, נשים רבות בתקופת גיל המעבר סובלות מתופעות הנובעות מתת-פעילות של בלוטת התריס, כגון: עייפות, השמנה, בלבול והפרעות שינה.


 
 
טיפולי דיקור להרזיהלמה אני לא יורדת במשקל?!- נשים רבות המגיעות לגיל המעבר מזדהות עם תחושת התסכול כאשר הן נעמדות על המשקל והוא תקוע על  אותו המספר, אין תזוזה במשקל. בשלב זה מתחילות מחשבות המסכנות את המשך התהליך:  "לא אכלתי מה שרציתי ולמרות זאת לא ירדתי במשקל" / "עדיף לי לאכול מה שאני אוהבת וזהו" / "הדיאטה הזו לא עובדת עליי"
 
הרזיה נכונה- מה לאכול? -מטופלות המגיעות לקליניקה מספרות כי התפריט היומי שלהן מתבסס על מספר ארוחות קטנות כגון: סלטים, כריכים, מעדני חלב וכמובן מספר כוסות קפה הפוך המגיעות עם כמה עוגיות.אחת הסיבות לשינוי התזונתי בגיל המעבר נובע מוויתור על הכנת ארוחה חמה פתאום, בישול ארוחה נראה מיותר ונשים רבות מתפשרות על כריך... 

ירידה נכונה במשקל- מדידת אחוזי שומן ומסת שריר
בתהליך ירידה במשקל חשוב למדוד ולעקוב אחר אחוז השומן, מסת השריר ואחוז הנוזלים בגוף.
ירידה נכונה במשקל תראה ירידה באחוז השומן ועלייה במסת השריר. מדידת אחוז השומן, המים ומסת השריר היא בדיקה ממוחשבת, לא פולשנית ומהירה.המדידה מתבצעת על ידי משקל ממוחשב  בעל בטכנולוגיה של מוליכות ביו חשמלית
 
תפוח ואגס בגיל המעבר- בגיל המעבר צורת הגוף נוטה להשתנות בעקבות הירידה ברמות האסטרוגן. ישנה נטייה לצבור יותר שומן סביב המותניים ולאבד מסת שריר, אלא אם את מקפידה על פעילות גופנית. כלומר בגיל המעבר מרבית הנשים מסגלות לעצמן צורת תפוח גם אם הן לא מוסיפות במשקל.השינוי בצורת הגוף מתבטא ב"צמיג" החדש סביב הבטן. בעזרת דיקור מדויק ומקצועי ושינוי תזונתי ניתן להוריד...


 

     

 


[חזור למעלה]
          [הוספה למועדפים]           [ מפת האתר]        [
צור קשר]  
גיל המעבר I גיל מעבר |  רפואה סינית I דיקור סיני רעננה |  גלי חום | הזעות לילה
I הרזיה I מצבי רוח I עייפות I עצבנות |  דיקור להרזיה | דיקור הרזיה |  דיקור סיני הרזיה
כתיבה וניהול הפרוייקט: Segya – Site Creation   |  עיצוב וביצוע: studio 2B קידום אתרים  US4YOU אינדקס אתרים
 
מדריך עסקים
 

 
לייבסיטי - בניית אתרים